İyi ki sürpiz olmadı..

Beşiktaş Teknik Direktörü Sağlam, çok koşan genç bir takımla mücadele ettiklerini söyledi, “Rakibimiz üç hafta maç yapmayıp, dinlendi. Bizim ise boş haftamıza bile maç kondu. İyi ki sürpriz olmadı” dedi.

İyi ki sürpiz olmadı
Beşiktaş Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, her türlü zorluklara karşın Sherif engelini kayıpsız geçtikleri için mutlu olduklarını söyledi. Sağlam karşılaşmadan sonra yaptığı değerlendirmede, “Çok koşan, mücadeleyi seven bir takımla oynadık. Sherif takımının yaş ortalaması 21. Ben böyle koşan bir takım görmedim. Bir daha karşımıza böyle bir takım çıkacağını zannetmiyorum. Bir hafta içinde 3 maç oynamamıza karşın iyi mücadele ettik. Futbolcularımı kutluyorum” dedi.

FEDERASYONA SİTEM

Sağlam, rakiplerinin Şampiyonlar Ligi ön eleme karşılaşmaları nedeniyle 3 hafta maç yapmadığını, karşılarına dinlenerek çıktığını söyleyerek, Futbol Federasyonu'na sitemde bulundu. Sağlam, “Biz ise buna karşılık bir haftada üç maç yaptık. Boş haftamıza bile maç konuldu. İyi ki bir sürpriz olmadı. Bundan sonraki rakibimizi yenip Şampiyonlar Ligi'ne kalmayı istiyoruz. Futbolcularıma güveniyorum. Bundan sonra lig mücadelesini düşünmeliyiz” diye konuştu.

ÜÇ KALECİMİZ DE İYİ

Beşiktaş çalıştırıcısı Rüştü'nün oynamaması ile ilgili sorulara cevap verirken, “Bizim üç kalecimiz de çok iyi. Rüştü'nün hafif bir sakatlığı vardı. Ama bundan sonra bunları çok göreceksiniz. Her kaleciye şans tanıyacağım” dedi. “İbrahim Kaş'ı kırmızı kart görmesinden korktuğum için oyundan aldım” diyen Sağlam, Bobo hakkındaki transfer iddialarına ise “Bobo'nun kafası karışık değil. Onunla Sinan Engin konuştu. Ben saha içindeki performansından sorumluyum” diye karşılık verdi.

Koray'dan siftah

2004-2005 sezonunda Beşiktaş'ta oynamaya başlayan Koray Avcı, Siyah-beyazlı forma altında 3, Avrupa Kupaları'nda ise ilk golünü attı. Cisse ile birlikte ön liberoda görev alan tecrübeli futbolcu, Beşiktaş'ın attığı iki golün de hazırlayıcılığını yaptı.

YENİ ŞAFAK

0 yorum: