Gol istiyorum gol..

Hazırlık maçlarındaki gol kısırlığını forvetlerin sakat ve formsuzluğuna bağlayan Kalli, “Ama bu mazeretlerin arkasına saklanamayız. Takım olarak defans yaptığımız gibi takım olarak da hücuma çıkmalıyız. Hepinizden golü düşünmenizi istiyorum” dedi.

Gol istiyorum gol

Galatasaray Teknik Direktörü Karl Heinz Feldkamp, futbolcuları ile yaptığı toplantıda tüm futbolculrdan gol beklediğini söyledi. Dünkü idman öncesi futbolcuları ile yaptı yapan Kalli, “Benim takımımda her futbolcu eşittir. Hepinizden gol bekliyorum” dedi. Artık zamanları kalmadığını belirten Kalli, “ Şimdi başlıyoruz. Oynadığımız hazırlık maçlarında hepiniz eksiklerinizi gördünüz. Bir günde izin yaprak dinlendiniz. Şimdi hepinizden en üst düzeyde çalışma bekliyorum. Artık ciddi olarak başlıyoruz. Hazırlık maçlarında bir çoğunuz cidiyeti elden bıraktı. Hepinizden ciddi olmanızı istiyorum. Oynadığımız hazırlık maçlarında gol sıkıntısı çektik” diye konuştu.

TOPLU DEFANS TOPLU HÜCUM

Bunda forvet oyuncularının sakatlığı ve formsuzluğunun neden olduğunun altını çizen Alman hoca, “Ama bunlar mazaaret olamaz. Sahada oynayan tüm futbolcular defans yaparken, aynı zamanda hucuma da katılacak. Tüm futbolcular gol atmak için çaba sarfedecek. Kimse kendisini defans oyuncusu, orta saha oyuncusu veya forvet oyuncusu gibi düşünmesin. Biz bir takımız. Herkes nasıl defans yapıyor ve bu en uçtaki adamdan başlıyorsa, aynı şekilde hücum da en gerideki adam olan kaleciden başlamalı. Oyunu yan toplarla zaman geçirmek yerine gol için oynamalısınız. Bunun için de yan pas değil hep dikine oynamalısının” şeklinde görüşlerini dile getirdi.

İŞİNİZE DÖRT ELLE SARILIN

Bu sezon büyük hedeflerinin olduğunu ve camianın beklentilerinin üst düzeyde bulunduğuna işaret eden tecrübeli hoca, tüm futbolcuların kendilerini bu beklentilere göre hazırlaması gerektiğini dile getirdi. Süper Lig'de 5 maç seyircisiz oynama cezalarının bulunduğunu hatırlatan Kalli, “Öncelikle oynayacağımız ilk maçı düşüneceğiz. Önümüzde Çaykur Rizespor maçı var. İlk maçlar daima önemlidir. Tek dezavantajımız seyircisiz oynayacak olmamız. Ama bu dezavantajımızı galip gelerek avantaja dönüştürmek zorundayız. Ondan sonra UEFA maçını düşünürüz. Herkes ciddiyeti elden bırakmadan işine dört elle sarılsın” diye konuştu.


YENİ ŞAFAK

0 yorum: